neděle 2. října 2011

Čas loučení

... s létem.

Dneska proběhla oficiálně poslední prázdninová návštěva u Irči, výjimečná tím, že se přijeli podívat i rodiče. Bylo vážně nádherně a nebyla bych to já, abych si sama na sebe trochu nezanadávala, že jsem v Karlštejně v předchozích třech měsících netrávila víc času...

V nadcházejícím semestru mám pro Irču vyhrazené tři dny v týdnu. Rozhodně žádný zázrak, ale výhodou je, že se za ní i ve všedních dnech dostanu dopoledne, takže odpadá zimní stíhání světla, ježdění za šera, lezení do výběhu s baterkou... Teda snad.

Co se Irčina zdravotního stavu týče... Téměř výhradně teď řešíme kopyta. Od té doby, co ztratila před měsícem podkovu, je naboso a kovář už se rozhodl ji tak přes zimu nechat. Obdržela jsem od něj pár peprných názorů na moji péči :D O hnilobu se ovšem starám vzorně a už se fakt nemůžu dočkat zimního dehtování, to bude zase libá vůně a hnědý prsty...

Naše třetí zima na Karlštejně se blíží, snad ji zvládneme bez problémů!

P.S.: Na naše Rajče jsem umístila pár fotek z dnešní návštěvy a už posté si dala předsevzetí, že musím fotit/nechat se fotit častěji... Fotky ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat