čtvrtek 21. dubna 2011

Jarooo

...je tady.

Už delší dobu, ale nějak jsem zapomínala zaznamenávat :D No nicméně - 23. 3. jsme s Irčou oslavily 3 roky spolu. Poté 26. 3. přijela paní veterinářka aby píchla Irče kortikoidy. Irča se potom hodně zlepšila, mohly jsme zase začít pracovat pod sedlem... Před týdnem jsem byla já nemocná, a když jsem předevčírem přijela na statek, našla jsem jí na pravé zadní docela velkou tržnou ránu. Ta nicméně už byla starší a zacelená. Noha byla oteklá, ale Irča neprojevovala nějaké větší potíže s pohybem a nic nenasvědčovalo tomu, že by hojení mělo být jakkoliv zhoršené, takže jsem jenom zastříkla dezinfekcí a zamazala aloe a uvidíme, jak se léčení bude vyvíjet. Bála jsem se, aby to nebylo na léky, ale jelikož se to za ten týden nebo kolik zvládlo zacelit samo, tak jsem se trochu uklidnila a nechala to zatím bez doktorské prohlídky.

Já mám teď měsíc do maturity, takže s docházkou to není žádný zázrak, nicméně už se těším na léto, plavení a spoustu času :)

Žádné komentáře:

Okomentovat